ASICS lancerer ’MY ASICS’ trænings-app

Oprettet 19/03/2013 – 08:59

Denne lancering bringer MY ASICS servicen til Facebook og vil kunne bruges som støtte til flere sportsgrene end kun løb. MY ASICS app’en fletter det bedste af de dynamiske, personlige træningsplaner sammen med Facebooks medfødte sociale funktioner og skaber en optimal træningsoplevelse som en del af ASICS’ integrerede globale kampagne. ASICS tilbyder nu brugertilpassede træningsplaner til sportsfolk på MY ASICS’ hjemmeside og iPhone eller Android apps.
MY ASICS app’en tillader sportsfolk at skabe træningsmål på et personligt plan eller for holdet og henvender sig til alle niveauer. App’en opfordrer brugerne til at vælge den dato, hvor de gerne vil opnå et mål og på hvilket tidspunkt familie og venner kan blive inviteret til at støtte dem på deres rejse.
Når først et mål er blevet fastsat, vil sportsfolk blive modtaget med en interaktiv digital tidslinje for at motivere dem med inspirerende billeder, videoer, artikler og citater, der kan blive brugertilpasset, personlige og ulåste samtidig med, at de træner. Indholdet til tidslinjen er tilgængelig fra app’ens bibliotek, som er fyldt med beskeder, videoer og ekspert træningsrådgivning fra ASICS.
Tidslinjeaktiviteten er delt på Facebook, så venner og tilhængere kan tilføje, kommentere og være up to date. App’en kan også synkroniseres med ’MY ASICS’ træningsplaner, der giver sportsfolk tilpassede træningsplaner, brugervenlige rutekortlægningsværktøjer, ekspertråd og muligheden for at gemme tider. Aldrig har det været så let og inspirerende at træne mod et bestemt mål. Fordi app’en er baseret på en tidslinje tillader den endda brugere at se tilbage på deres rejse og se, hvor langt de er nået, en konstant påmindelse om at ’gøre sit bedste’.
”Ved at anvende Facebook giver det mulighed for, at atleter kan følge træning, tilslutte, kommunikere og opmuntre hinanden – den perfekte balance mellem sociale medier og træningsværktøjer, hvor ASICS yder den støtte, sportsfolk har behov for under hele deres ’forbedringsrejse’, siger Katsumi Kato, chef for Globalt Salg og Markedsføring hos ASICS Corp.
App’en er tilgængelig nu og er en del af ASICS’ globale TV, trykte og onlinekampagne kaldet ’Journey of Improvement’ af 180 Amsterdam, som er bygget op omkring at motivere hverdagens atleter til at nå deres mål.
Bliv involveret på: http://apps.facebook.com/asicsmadeofsport/

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *