Digitale tilbudsaviser eksploderer i popularitet

Oprettet 27/03/2013 – 08:59

28 % af danske husstande takker nu nej til reklamer og 300 husstande tilmeldes dagligt ordningen hos Post Danmark. Samtidigt melder landets største digitale tjeneste for tilbudsaviser om kraftigere tryk på kedlerne end nogensinde før.
Jorden rundt kan dækkes to gange af sider fra tilbudsaviserne, hvis man opgør de 400 millioner digitalt bladrede sider, som den digitale tjeneste eTilbudsavis havde i 2012. Og tendensen er endnu mere tydelig i 2013:
– Den samfundsmæssige udvikling for trykte tilbudsaviser, skinner tydeligt igennem hos os. 2013 har allerede budt på flere end 120 millioner bladrede sider, dvs. en stigning på hele 40 % i forhold til 2012, forklarer Christian Birch, medstifter af eTilbudsavis og fortsætter:
– Der er ingen tvivl om, at forbrugerne elsker tilbudsaviserne og blot ønsker digitale tilbudsaviser frem for fysiske. Tilbudsaviserne giver inspiration til ugens indkøb og vi hører fra utallige forbrugere, at de sparer mange penge hver måned ved at handle efter tilbud.
Med flere end 685.000 downloads, og en velbesøgt hjemmeside, er eTilbudsavis Danmarks mest populære, digitale tjeneste for tilbudsaviser. eTilbudsavis er stiftet af iværksætterne Christian Birch (24) og Morten Bo (23) mens Karsten Ree og Frank Ludvigsen (tidl. Den Blå Avis) er blevet en del af ejerkredsen, ligesom mange dygtige medarbejdere er kommet til, så eTilbudsavis fortsat kan være danskernes foretrukne univers for tilbudsaviser og tilbud, ligesom man også er på vej ud over Danmarks grænser.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *