HYPE Enlite – Nu får kvinder deres egen energidrik

Oprettet 02/12/2011 – 13:07

Ny kalorievenlig og vitaminrig energidrik målrettet kvinder, gør sit indtog i Danmark.
Energidrikke er blevet en fast del af drikkevaresortimentet i alt fra supermarkedet til high end barer, der ofte har drinks mixet med energidrikke. Oftest er energidrikke set markedsført generelt, med et maskulint budskab, men nu vender produktudviklingen sig mod kvinderne.
”Vi ser en voksende tendens til at især kvinder holder øje med kalorierne i drikkevarer. Det er ikke længere kun i supermarkedet, at sundheden er i højsædet. Vi ser flere sunde mixede drinks og soft drinks i barer og cafeer end nogensinde før” fortæller Jens Christian Blokager, importør af HYPE energidrikke. ”HYPE Enlite er, udover et sundt og kaloriefattigt alternativ, også et produkt fremstillet uden konserveringsmidler og kunstige farvestoffer.”
Det med farven havde man nok ikke gættet, når du hælder HYPE Enlite op i et glas med isterninger ligner det umiskendeligt en smukt sammensat pink flamingo direkte fra bartenderens shaker.
HYPE har rødder i USA og er oprindeligt startet af Barry Cox, ejer af Hard Rock Café, i dag drives virksomheden af tidligere formel 1 kører Bertrand Gachot. Gachot har de seneste år satset på produktudvikling der har resulteret i flere nye varianter, herunder HYPE Enlite og HYPE Organic. Netop HYPE organic er den eneste økologiske energidrik på det danske marked.
HYPE har egen organisation og distribution i Danmark og er allerede er godt på vej mod en markedsledende plads indenfor energidrikke, som det er tilfældet i blandt andet Canada.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *