Interessen for Playitas (fortsat) stigende

Oprettet 27/08/2015 – 07:59

5 pct. flere rejser til træningsflagskibet ryger over nettet hos Apollo
Nærmest uanset højde, drøjde og form, så er aktiv ferie ikke til at komme udenom. Apollo, som i de seneste år har storsatset på aktive ferier, ser konstant en opadgående kurve i salget af rejser med bl.a. træning for øje. Det seneste år er antallet af rejser til Apollos aktive flagskib, Playitas, igen steget med 5 pct.
Om man er i topform eller brødform betyder ikke så meget ift. at vælge en aktiv ferie.
Aktiv ferie er efterhånden for alle, og hos en af Danmarks største udbydere af træningsrejser er salgskurven da også kun opadgående.
Apollo har således bl.a. set en stigning på 5 pct. i antallet af rejsende til Apollos eget træningsresort, Playitas på Fuerteventura, over det seneste år.
”Playitas er i forvejen et af vores helt store trækplastre, og interessen for resortet ser ikke ud til at dale lige foreløbigt. Målgruppen for aktive ferier bliver simpelthen bredere og bredere, og efterhånden har folk jo fundet ud af, at en aktiv ferie kan være mange ting. Nogle vælger at træne op til den næste triatlon, andre vælger morgenyoga og vandaerobic. Og der er plads, rum og mulighed for det hele – oven i købet i godt vejr hele året rundt,” fortæller Glenn Bisgaard, kommunikationschef for Apollo.
Apollo forventer denne vinter at sende 5.000 gæster til Playitas. Apollo tilbyder derudover seks hoteller med træningsfaciliteter på fire andre destinationer denne vinter – Phuket, Madeira, Gran Canaria og Lanzarote.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *