KYOCERA fortsætter sin offensive satsning med nyansættelser

Oprettet 20/12/2012 – 13:59

KYOCERA Document Solutions Danmark A/S fortsætter sin offensive satsning i Danmark med yderligere nyansættelser. For at imødekomme den stigende efterspørgsel efter virksomhedens produkter og serviceydelser forstærker KYOCERA nu staben med Nikolaj Kristiansen som Service Manager og Thomas Jebjerg som IT Support Specialist.
Nikolaj Kristiansen: KYOCERAs serviceniveau skal øges yderligere 

I rollen som Service Manager hos KYOCERA Document Solutions bliver Nikolaj Kristiansens primære opgave både at støtte og forbedre serviceniveauet for virksomhedens kunder.
For at KYOCERA skal nå de opstillede mål, gennemføres en række rekrutteringer inden for virksomhedens produkttekniske områder, og desuden foregår der løbende forbedringer af virksomhedens dokumentløsninger, især på MDS-området. Formålet er, at KYOCERA skal kunne tilbyde omkostningseffektive løsninger på det danske marked.
– KYOCERA Document Solutions i Danmark er en virksomhed, der vil udvikle sig hurtigt på produktsiden i løbet af det kommende år, mener Nikolaj. Og her kan jeg bidrage til at opbygge tillid til KYOCERA som en vigtig aktør på det danske marked.
– Nikolaj er en vigtig brik i vores satsning på markedet, eftersom service er en nøglefaktor for os, hvis vi skal kunne ekspandere som planlagt, siger Toshihiro Saga, General Manager hos KYOCERA Document Solutions Danmark A/S.
Baggrund

Nikolaj kommer tidligere fra forskellige serviceorienterede stillinger, senest fra Atea hvor han bestred posten som Business Manager i Atea Teknisk Service.
Thomas Jebjerg: Kollegernes værdier vigtige 

Thomas skal være en del af Support-/Presales-teamet hos KYOCERA. Hans primære funktion bliver at yde support og presales-bistand omkring virksomhedens softwareprodukter.
– Jeg synes, det bliver sjov at være en del af den udfordring, som KYOCERA står over for på det danske marked, siger Thomas Jebjerg. Vi har en virkelig god vækst lige nu, og jeg håber at kunne bidrage til at forstærke den positive udvikling yderligere.
Thomas skal også beskæftige sig med opgaver, som vedrører virksomhedens interne IT.
– Jag har allerede tidligere arbejdet sammen med flere af mine kolleger hos KYOCERA, blandt andet med Søren Braun og Stig Caldron, i andre virksomheder, og jeg ved, at deres værdier er de samme som mine. Det var også en faktor for, at jeg søgte stillingen som IT Support Specialist, siger Thomas.
KYOCERAs offensive satsning i Danmark og strategien om kun at sælge via forhandlere var også noget, der lokkede Thomas til at søge stillingen. Virksomhedens målsætning om at erobre markedsandele inden for de kommende to til tre år samt muligheden for at være med i denne udvikling har fået mange, præcis ligesom Thomas, til at søge ansættelse hos KYOCERA.
– Thomas er virkelig en kapacitet på området solutions, presale support og softwarerelaterede produkter, og jeg har store forventninger til, at Thomas vil bidrage til at højne vores partneres kompetenceniveau, udtaler Søren Braun, Sales Manger.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *