Ny Market Head for Nestlé Norden

Oprettet 18/12/2012 – 09:59

Peter Svensson har overtaget positionen som Market Head for Nestlé Norden efter Carsten Fredholm, som har fået nyt job i Nestlés hovedkvarter i Schweiz.
Peter Svensson er 51 år gammel og har siden 1988, hvor han begyndte i Nestlé i Sverige, opbygget en solid erfaring inden for Nestlé koncernen.
Peter Svensson kommer fra en position som Zone Europe Operations Manager, hvor han har haft ansvaret for en række europæiske lande og spillet en stor rolle i udviklingen af varemærkerne NESCAFÉ og NESCAFÉ Dolce Gusto. Inden da var Peter Svensson bl.a. Market Head for Nestlé i Tjekkiet og Slovakiet, og Administrerende Direktør for Nordic Beverages inkl. NESCAFÉ retail, out-of-home og ZOÉGAS kaffe i Sverige.
Peter Svensson vil være placeret på Nestlé Nordens hovedkontor i København.
Nestlé Danmark forhandler og markedsfører en række stærke varemærker som NESCAFÉ, NAN, MAGGI, SMARTIES, AFTER EIGHT, HJEM-IS, NESCAFÉ Dolce Gusto, NESQUIK, FITNESS og CHEERIOS.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *