SAP og hybris gør op med standardkampagner

Oprettet 27/02/2015 – 09:59

Marketingafdelingen er i dag under stadigt større pres, og behovene for bedre IT-støtte til at skabe unik og personlig markedsføring vSAP og hybris gør op med standardkampagner
Marketingafdelingen er i dag under stadigt større pres, og behovene for bedre IT-støtte for at opfylde kravene til at skabe unik og personlig markedsføring ’real time’ vokser. Marketing udfordres ofte, da det er næsten umuligt at reagere på anonyme eller ufuldstændige interessesignaler som f.eks. upersonlige søgninger på nettet. SAP og Hybris kommer derfor med en ny tilgang til at løse udfordringen: Der skal være adgang til en simpel løsning, som kan omdanne standardiseret massekommunikation til personlige budskaber.
SAP og hybris lancerer nu løsningen SAP hybris marketing platform som samler alle kundedata uanset kilde og for første gang gør det muligt at gennemføre adfærdsbaserede kampagner direkte til de enkelte kunder i målgruppen – i stor målestok og i ’real time’. SAP og Hybris forventer stor efterspørgsel denne type løsninger inden for flere kundegrupper og B2B.
SAP og hybris udvider desuden markedspladsen hybris Extend til tredjepartsløsninger. Udover de eksisterende partnerskaber med Adobe, Bazaarvoice og OpenText vil der nu også komme tilføjelser fra andre ledende aktører som Bloomreach, Facebook, Marketo, Sprinklr og Turn. Disse løsninger tilbydes som tilføjelser til den nye SAP hybris marketing platform. okser. SAP og hybris lancerer nu løsningen SAP hybris marketing platform som samler alle kundedata uanset kilde og for første gang gør det muligt at gennemføre adfærdsbaserede kampagner direkte til de enkelte kunder i målgruppen – i stor målestok og i ’real time’.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *