Ny salgschef i Bellevue skal erobre dansk erhvervsliv!

Oprettet 27/12/2011 – 10:07

Bellevue A/S, der med Bellevue Box for alvor har sparket liv i danskernes forbrug af oplevelser, går nu målrettet efter at blive dansk erhvervslivs foretrukne leverandør af firmagaver. En ny, erfaren salgschef er drivkraften bag ambitionen.
50-årige Gert Lauritzen er tiltrådt som salgschef hos Bellevue A/S, der opfylder danskernes drømme med oplevelser i form af fx hotelophold, Ferrari- eller helikoptertur. Ansættelsen sker som et led i at indfri en ny, ambitiøs strategi, der bl.a. skal gøre Bellevue til dansk erhvervslivs foretrukne leverandør af firmagaver.
Gert kommer fra en stilling som Senior Key Account Manager hos Telenor i Aalborg, hvor han har været ansat siden 2001. Gerts primære fokusområde er at styrke salget af oplevelser til dansk erhvervsliv. En endnu stærkere salgsorganisation skal opbygges, så Bellevue fortsat kan imødekomme virksomhedernes stigende behov for personlig kontakt og rådgivning.
”Bellevue har et unikt koncept og et stort potentiale i både Danmark og udlandet, som jeg glæder mig til at være med til at udvikle”, siger Gert og fortsætter: ”Firmajulegaver, der rummer alt fra en tur i Ferrari til wellness eller hotelophold er allerede ekstremt populært, og vi oplever en salgsfremgang på 100 % i forhold til sidste jul, men der ligger et stort arbejde i at imødekomme den stigende efterspørgsel”.
Bellevue har derfor lanceret en ny hjemmeside til erhvervslivet, bellevuebusiness.dk, hvor virksomheder kan få adgang til særlige kampagner, booke firmaevents og bestille firmajulegaver eller lejlighedsgaver til mærkedage.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *