DanskNet sætter kunden i førersædet

Oprettet 25/04/2013 – 13:59

I dag overlader DanskNet førersædet til kunderne, som får muligheden for at bestemme, om et bredbåndsprodukt er interessant nok til at vinde danskernes hjerter.
De bedste ideer kommer uventet:
”Ideen opstod spontant og blev mest sagt i sjov, men da alle var positive omkring at overdrage magten til kunderne og lade dem bestemme, valgte vi simpelthen at gøre det” fortæller Morten Waldorf, Kunde- og kommunikationschef i DanskNet og fortsætter: ”Derfor vil vi i dag lade det være op til kunderne, om de kan lide vores ide om en 50/5 Mbit internetforbindelse, leveret over telefonstikket, til kun 299 kr. pr. måned. Hvis vi opnår 1.000 likes på facebook så gør vi det!”.
Den helt rigtige mavefornemmelse:
Hvis ideen om at lade kunderne have indflydelse på produkter og priser bliver taget godt imod, vil det være noget DanskNet fortsætter med i fremtiden. Det vigtigste for DanskNet er kundens tilfredshed med produkt og service. Kristian Sørensen, adm. direktør i DanskNet udtaler: ”Vi har igennem et stykke tid arbejdet intensivt på at finde den måde, hvor vi kan gøre en forskel for de danske internetbrugere og vi tror på, at vi har fundet måden. At lade dem der betaler vores løn hver måned, træffe beslutninger som denne, er faktisk et ønskescenarie, der giver os en rigtig god mavefornemmelse”.
Løftet til kunden:
Med det samme DanskNet opnår 1.000 likes på facebook, vil det nye produkt på 50/5 Mbit til 299kr. pr måned blive lanceret, således at alle der er vilde med høj båndbredde og lave priser kan få mulighed for at bestille det. DanskNet giver i øvrigt prisgaranti: Vælger man det nye produkt, vil prisen forblive den samme resten af livet.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *