Target Australia mestrer produktinformation med Stibo systems

Oprettet 03/10/2011 – 15:06

Detailhandler skaber driftssikker information ad mange kanaler og optimerer forretningsprocesserne ved hjælp af STEP
Stibo Systems, den uafhængige markedsleder inden for Master Data Management (MDM) og den højest rangerende leverandør af Product Information Management (PIM), meddelte i dag, at Target Australia Pty Ltd har benyttet software-løsningen STEP til at skabe og styre produktinformation som støtte for virksomhedens salgsfremmende planlægning og markedsføringsindsats. Efter at have indført STEP som virksomhedens centrale kilde til produktinformation har Target Australia strømlinet de vigtigste forretningsprocesser og opnået en mere effektiv og gennemslagskraftig salgsplanlægning og produktion.
Som en af Australiens største detailhandelsvirksomheder erkendte Target Australia, at for at gennemføre en konsekvent forbedring af markedsføringsindsatsen ville det være nødvendigt først at udvikle og fastholde et enkelt, konsistent overblik over produktinformationen i mere end 290 butikslokaler og distributionskanaler. Med STEP er Target nu bedre i stand til at håndtere produktinformation og digitale aktiver og kan dermed forbedre produktinformationens præcision og konsistens samt strømline salgsplanlægning og reklamefremstød. I tillæg hertil kan virksomhedens indkøbere, grafikere og kategorichefer nu indsamle, håndtere, offentliggøre og dele produktinformation mere effektivt.
“Stibos STEP har været medvirkende til at hjælpe os med at opnå et nøjagtigt, konsistent og pålideligt overblik over produktdataene, hvilket gør det muligt for os at nå vores mål om at forbedre virksomhedens drift og markedsføre vores produkter over for kunderne mere præcist,” sagde Murray Chenery, marketingdirektør for Target Australia. “STEP gør det nemt for os at optimere virksomhedens drift og levere et overbevisende og ensartet markedsføringsbudskab til vores kunder.”
“I dag står detailhandlere over for øget konkurrence på grund af flere forskellige detailhandelskæder og et større produktudvalg,” siger Chris Sharrock, administrerende direktør for Stibo Systems Asia Pacific. “At opnå succes i dette miljø kræver en klar og vedvarende indsigt i kundernes behov. Stibo er lykkelig for at kunne hjælpe Target med at opnå hurtig og præcis adgang til produktinformation, så virksomheden kan oprette og styre de salgsfremmende foranstaltninger mere præcist.”

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *